על שיפוץ המטבח

עמוד הבית פורומים פורום שיפוצים על שיפוץ המטבח

  • הנושא הזה ריק.
מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • תגובות
  • #23751
    על שיפוץ המטבח
    בתקופת החגים אנחנו מבלים שעות נוספות ב"בלב" של הבית- המטבח.

    5 טיפים לעיצוב מטבח:
    המטבח הוא ללא ספק מקום אסטרטגי. בשונה מחדרים בהם הדגש הוא על עיצוב בעיקר, במטבח ישנו קונפליקט בין עיצוב לבין נוחות.
    חשוב לזכור שעל המטבח להיות סופר-פונקציונאלי בכדי למנוע עצבים מיותרים ועבודה לא יעילה.

    1. התייחסו אל המטבח כאל מפעל קטן
    "קו היצור" של המטבח צריך להיות נוח, לא ארוך ולא קצר מדי. הרעיון הוא שבזמן הבישול לא תרוצו יותר מדי מקצה לקצה של המטבח. יש למקם את הכיור בין המקרר לכיריים, להשאיר משטח שיש של 50-80 ס"מ בין המקרר לכיור, עליו תוכלו להניח דברים. משטח שיש נוסף של 110-150 ס"מ בין הכיור לכיריים ישמש אתכם כמשטח עבודה.

    2. תכננו מראש איפה למקם כל דבר במטבח
    את כל הכלים בהם אתם משתמשים בתהליך הבישול מקמו קרוב למשטח העבודה. תבלינים וסירים כדאי למקם ליד הכיריים. כדאי להכין שקע לקומקום ליד הכיור ולמקם את הספלים, התה והקפה באותו איזור. אגרטלים וקערות ענק אפשר למקם גבוה. עברו על כל מה שיש לכם במטבח הנוכחי ובדקו שיש לכם מספיק מקום לאחסן כל דבר. עוד על תכנון מטבחים באתר של בלורן.

    3. העדיפו מגירות על מדפים
    מגירות הן יקרות יותר ממדפים, אבל מאפשרות ניצול שטח הרבה יותר טוב ובכך מגדילות את שטח האחסון שלכם. במקום שתוציאו את כל הצלחות מהמדף כדי להגיע למה שיש מאחור, המגירה יוצאת אליכם והכל נגיש.

    4. התאימו את המטבח אליכם
    אם יש לכם ילדים קטנים, או שאתם אופים הרבה, מקמו את התנור בגובה 70 ס"מ מעל הרצפה. יותר בטיחותי, ולא שובר את הגב… אם אתם אוהבים לבשל ביחד, תכננו את משטח העבודה כך שיתאים לשניים. אם אתם לא מבשלים בכלל ורק מזמינים פיצה בערב, הקטינו את המטבח, תחסכו כך כסף ותפנו מקום לדברים שיותר חשובים לכם…

    5. התאימו צבעים
    עיבדו "מלמטה למעלה": התחילו מהריצוף, התאימו אליו את גוון הארונות, אח"כ ביחרו שיש, חיפוי קיר, צבע לקירות וידיות. קחו אתכם דוגמא קטנה של כל הצבעים שכבר בחרתם כשאתם הולכים לבחור את הצבע הבא. ככה לא תגלו בדיעבד שהקרמיקה היפה שבחרתם למטבח בכלל לא מתאימה לצבע של הארונות…


    שלכם,
    אסף
    פיינשמקר שיפוצים

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך