טיפים לבונה ולמשפץ.

עמוד הבית פורומים פורום שיפוצים טיפים לבונה ולמשפץ.

  • הנושא הזה ריק.
מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • תגובות
  • #23928
    טיפים לבונה ולמשפץ.

    שלום,
    שמי אבי. אני עוסק בתחום הבניה  והשיפוצים קרוב לעשרים שנה.
    מניסיוני הרב ומעבודתי היום יומית אני מאוד מציע לקהל הבונים והמשפצים להיות מאוד ממוקדים.  ולדעת בדיוק מה אנו צריכים. זה הדבר המאוד נידרש והנחוץ מכל. הדברים אמורים בעיקר.
     בתכנון המוקדם של הבניה והשיפוץ על פי הצרכים של הבית והמשפחה. והמרכיב השני והחשוב ביותר לבנות תקציב מתאים ליכולות הפיננסיות שלנו  וזאת על מנת שלא נכנס להרפתקאות מיותרות ומאוד מסוכנות.  יש לקבוע מסגרת תקציבית מראש ולהשתדל לא לחרוג ממנה.
    שניי המרכיבים הללו הם הבסיס המרכזי להצלחה של תחילת הדרך ומכיוון שהדרך עוד ארוכה.
    יש לעשות בדק בית רציני ולהתרשם מאלמנטיים בנויים בבתים שכבר ניבנו (לקהל הבונים) תוך לקיחה בחשבון כיוונים של  אור היום וזאת כדי להאיר במקסימום את המקומות החשובים בבית. כיווני אויר חיוניים ,בחירה של כל הפרמטרים הללו יכולים מאוד לסייע בתכנון המוקדם כדי  שנגיע למקסימום מענה מבחינת הצרכים שלנו. ועד לרמה של מיקום השקעים והמפסקים של החשמל בבית.
     יש לבחור את הצבעים המתאימים כדי שנחוש היטב את האוירה הנדרשת לצורך העינין. הגדלה של חדרים בגוונים בהירים למשל. או להשרות אוירה רגועה ,חמה וכדומה. יש לקחת בחשבון  ניצול של חללים זה מאוד חשוב בשיפוץ של דירות קטנות. ופיזור מדויק של תאורת החשמל.
    לאחר ,שהעמקנו .נוכל לשלב אדריכל או מעצבת פנים לצורך הוצאה לפועל של כל התוכניות לביצוע. 
    ובנוסף מאוד חשוב להוציא כתב כמויות על מנת שהכל יהיה רשום ומסודר לפרטיי פרטים. כי בנקודה זו בדיוק  מתחילות כל הבעיות והמחלוקות  עם הקבלן שמבצע. אמרת ,לא אמרת. כשהכל רשום וברור נמנע את ההגעה למקומות הללו. כי כל מה שיתווסף יהווה תוספת. וכך ,תדעו בדיוק את מיסגרת התקציב .
    אין לעבוד עם  קבלנים שאינם קבלנים רשומים!
    יש לקבל המלצות מלקוחות של הקבלן  ולוודא שהקבלן מבוטח בביטוח קבלנים.
    חובה לערוך חוזה עם הקבלן.

    אבי בן יהודה
    קבלן רשום לעבודות שיפוצים ובניה.

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך