שיפוצים הכסף לא משקר

עמוד הבית פורומים פורום שיפוצים שיפוצים הכסף לא משקר

  • הנושא הזה ריק.
מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • תגובות
  • #24072
    שיפוצים הכסף לא משקר
     

    אולי נשפץ את הבית?

    כמו בכל עיסוק בחיים, כדאי לבדוק את האפשרויות בהתאם לצרכים, לרצונות ליכולות הכלכליות של כל משפחה. זוג צעיר שגר בדירה קטנה יודע כי בעתיד יזדקק לדירה בעלת מספר גדול יותר של חדרים, משפחות רבות לא מסתפקות בדירתן הנוכחית ומבקשות להרחיבה או להגדילה.

    שמחירן של הדירות עולה בהתמדה, יכולה המשפחה להיכנס להתחייבויות כלכליות שלא בטוח שתוכל לעמוד בהן.

    במקרים כאלה, עדיף לשפץ את הבית בעלויות נמוכות יותר ממחירו של בית חדש. החיסכון בכסף יהיה משמעותי, אבל חשוב שלא לקמץ בכסף כאשר מדובר בחומרים ובבחירת בעלי מקצוע מיומנים.

    למה לא לחסוך בחומרי בניין ושיפוצים?

    כאשר מסתובבים בחנויות חומרי הבניין והאינסטלציה המבחר רב ומגוון. כל אריחי הריצוף נראים דומים אחד לשני בגודלם ובעוביים רק הדוגמה שונה, האמבטיות צבעוניות ומושכות עין והברזים מבריקים ומיוחדים בצורתם.

    המלט הוא בסך הכל מלט, חושב לעצמו הקונה התמים, מה יכול להיות אם אקנה מלט זול יותר? ומה זה משנה אם הקנה צבע מחברה מוכרת במחיר של 300-250 ₪ או צבע שמקורו לא ידוע במחיר של 180-150 ₪? מיד אחריי סיום העבודה הבית ייראה יפה וחדש, לאחר זמן לא רב  יתחילו לצוץ פגמים: אריחי קיר זזים ממקומם ואפילו נופלים, הרובה נסדקת או משנה את צבעה, גוון הקירות משתנה ואינו אחיד כבתחילה ומתחילות דליפות מהצנרת. זו הסיבה שחשוב לקנות מוצרים בעלי תו תקן ומתוצרת מוכרת ומומלצת.

    ומה עם קבלן השיפוצים? הוא מבטיח לעשות אותה עבודה בפחות כסף…

    כאשר באים לבחור קבלן שיפוצים, לא לוותר על  סקר שוק מקיף. חשוב לבקש המלצות מאנשים שבביתם בוצעה העבודה ולבדוק את טיב העבודה ללא נוכחות בעל המקצוע. כמו כן, חשוב לכתוב הסכם בין בעלי הבית לבין בעל המקצוע המיומן. כדאי לבקש ממנו המלצות על חנויות מובחרות ולשאול האם יש לו הסכם הנחות עימן.חומרים זולים מידי או קבלן

    שיפוצים שמציע מחיר נמוך מאוד יחסית לקבלנים אחרים צריך לעורר "הרמת גבה" ואפילו חשד. עדיף לשלם קצת יותר לאיש מקצוע אמיתי היום מאשר לגלות פגמים בעבודה מחר. 

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך